OzlemEngin Arkadaşlar, covid-19 um bebeğimi emzirmeye devam ediyorum. Fakat kızım normalden fazla uyumaya başladı, hastalıktan veya kullandığım vitaminlerden olabilir mi ? Tedirgin oldum başından geçen var mı ?