Kızlar ödemeyi bittikten sonra mı yoksa başlar başlamaz mi veriyorsunuz ?
[silindi] başlayınca hepsini ödedim ben.
Varsa ankarada iyi bir yer bana da öneride bulunun kızlar😬
Huhuuu
?
Hooopppp
Aaaa
Bbbbb
Başlar başlamaz alıyolar genelde
Boncuk-anne benim gideceğim yer reglin 3. Günü gelin ayın 24 nde ödeme yaparsınız dedi