Bu şekilde post açmıştım dilerseniz bakabilirsiniz size şunu soyleyim şu an hastaneden yazıyorum 4 buçuk aylık bebegimi idrar yolu enfeksiyonundan yatisa aldılar Allah tan erken farketmisim lütfen arkadaşlar benim gibi su vermeyeceğim diye diretmeyin havalar çok sıcak az az verin ben de birsey olmaz diyordum malesef oldu 38.6 ateşle yatisa alındı benden size öneri