Bukcey03 bende ayakta sallıyorum 3 4 aylık olduğun dan beri oğlum 15 aylık şuan en önemlisi en başta sallamaya başlamamak sabırlıysan bırak ve kendi kendine uyutmaya çalış uyku eğitimini araştır yani ben kendim yaptım mı bunu hayır yapmadım uzmanlar kendi kendine uyuyabilen bebeklerin daha uzun ve kaliteli bir uyku uyuduklarının kanaatinde ben onun ceremesini çok cektim gündüzleri uyuturken ayakta geceleri yanımda uyuduğu için memede uyuyor ikisi de yalnış anlayacağın hiç bi destek almaması lazım.