hayatbuiste Kızlar mayasız Poğaça yaptım. Ardanın tarifi ile. Çok yağlı yağlı oldu. Yaparken de tedirgin oldum zaten. 1 su bardağı tereyağ 1 su bardağı sıvı yag koydu. Şöyle güzel bi Poğaça tarifi arıyorum.
Caydanlik 1 su bardak yoğurt 1 çay bardağı sıvıyağ ( binde falan satılan kulplu bardak var onunla) 1 yumurta akı ( sarısı üzerine) 2 k.tozu Aldığı kadar Tuz Seker Her zaman yaparım çok güzel olur
hayatbuiste Caydanlik adam iki şu bardağı yağ koydu ya. Senin tarifini yapıcam inşallah güzel olur. Teşekkür ederim.