belgin1182 ameliyathaneden çıktığında bir kaç saat ağladı mızlandı. Normalde memeyi sevmeyen oğlum 2 saat memede uyudu. Biraz korkmuştu sanırım içeride. Bizide almadılar çünkü yanına. O zaman çok pişman oldum yaptırdığıma. Ama sonraları pansuman yaparken biraz rahatsız oldu onun dışında ağlama ateş falan bişey olmadı. Herkes ateş olabilir diye korkutmuştu beni 😒 ama doktor sünnet ateş yapmaz dedi 😂 Geçen Cumartesi yaptırdık. Şuan tamamen iyileşti çok şükür. İyiki yaptırdık büyüyünce çok sıkıntı olurdu.