Selam kızlar dün kalktığımda çok fena mide bulantım vardı sürekli üşüyodum sonra tüm vücudum ağrısı böbreklerim mi belim mi bilmiyorum aşırı ağrıdı bütün gün battaniye altında sıcak su torbasiyla yattım bı ara ateşin 38 çıktı ama sonra hemen düştü bu arada d vit aldım ayaklarıma 3 saatte bir sarımsak yağı sürdüm gece 2de kızıma uyandım ve ağrılarım geçmişti bugün hiç bişeyim yok normalden bile iyiyim.test vermeye gidicez ama böyle covid olur mu bir günde geçen?boşuna burnuma çubuk sokturmak da istemiyorum bu arada dünden beri karantinaya aldım kendimi maskeyle emziriyorum.sizin covidler de böyle kolay mı geçti yoksa covid değil midir?