İyi akşamlar güzel anneler bayadır kafamı kurcalayan bir mesele var. Benim dedem vefat edeli çok olmuş bütün mal mülk büyük amcamdaydı köyde babaannem hayattayken asla mevzusu açılmadı diğer amcam babam ve halalarımda henüz bir girşinde bulunmadı. Babannem vefat edeli 6 sene oluyor. Ben köyde ev yaptırmak istiyorum babama düşen kısıma. Babamın büyüttüğü halamda kendine düşen payı bize verecek evi ben yaptıracağım onlarda kalacak. Ancak işleyişi bilmiyorum. Miras paylaşımı esasen tam paylaşım bile değil ev yaptırmalıl bir arazi payı alıp gerisini burakacağız nasıl bir yol izlenmeli bilen yardımcı olabilecek var mı ?