Pembebeyzmavi Kızım bir yaşında doktor başlattı ama üstünde 3 yaş sonrası için uydundur diyor. Kullanan var mı?
Pembebeyzmavi jap yani üstünde 3 yaş üstü yazıyor yinede kullanılıyor anladım bende şaşırmıştım bir an teşekkür ederim 🤗
jap Pembebeyzmavi ölçüyü kiloya göre söylüyo dr. Kan damlası da 4yaş üzeri için yazar ama 4aylıkken başlanır 😊