Formlardan okuyordum bebeklerde vajınal yapışıklılık hakkında ve bebegım doğdugundan beri korkuyordum ve bakıyordum arada.. dün temizlerken bebeğimin altını bi baktım yapışıklık var tedirginlikle önce ılık suyla iyice yıkadım sonra geldim baktım değişiklik yok hemen araştırmaya başladım ne yapabilirim diye doktora götüreyim vs sonra eşime durumdan bahsettim ve göstermek için açtım eşim hemşire. Bana tepkisini ömrünce unutamam 🙊 şokla orda 2 delik var bu onlar sende de olduğu gibi dedi 🙈🙈🙈 beynim yanmıştı hiç onu düşünmedim aradakı kapalı bölümü yapışmış sandım 🙊korktuğumdan mı bilmiyorum nasıl böyle bişey yaptım hem güldük hemde utandım nasil böyle bi cahillik yapabilirim diye 🙈 unutamıyorum ya rezil oldum 🤣 konu evlatlar olunca insan demekki böyle oluyomuş