Beni anlattınız resmen benim bebeğimde 2 aylıktan 3 aylığa kadar böyleydi çarşafta falan salliyorduk sürekli ben bı çare bulamadım tek başıma kalınca salliyamiyordum doğal olarak kucağıma alıp sürekli zıplıyordum evin içerisinde çok zorlu bir dönemdi dizimde belimde derman kalmıyordu inşallah siz bir çare bulursunuz 🤲🏻