Selam güzel annisler ,
Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim ❤️
Geçen aksam kafamın arkasından çıt diye bı ses geldi ve büyük bı acı ağrı oldu. Sanki lastik koptu orda. Bir kaç saat sonrada kafamın arkasıni elektrik çarpmis gibi oldu ve başım dönmeye vücudum uyusmaya başladı . Daha öncede oluyordu ama uzun sürmüyordu bu sefer çok uzun sürdü. Baya rahatsız hissettim. Şuan doktora gidemiyorum bebeğimi bırakacak biri yok . Bebeğim hasta onunla da gidemem .
Netten baktım ama her zaman en kötüsü yazdığı için pek aldırış etmek istemedim . Var mı bunu yaşayan doktora giden ?❤️❤️😟