bireylul 10 yıl yaşlandım resmen.Uyku gerilemesi,meme reddi,huysuzluk…Ne ararsan var 4 ay 14 günlüğüz ve atağın bitmesine 23 gün var 😟
Olric11 bireylul öldürmüyor ama yaşatmıyorda🤦♀️ Peşine 5. Ay atağı Allah yardım etsin bizimde o dönemler çok zor geçmişti
Edanurkya bireylul Yaa bizde bugün 3 aylık olduk neler bekliyor bizi diye post acicaktim Her bebekte farklı ataklar yaşanıyor sanirim🤭
kucukprensinannesi bireylul Jument Uyumuyor ki benimkide uyansın. Hep mız mız hep ağlıyor hiç birşeyden memnun değil meme reddi zaten yaşadık ama biberonuda almıyor uyanıkken hiçbirşey yapmak istemiyor uyumak istiyoe uyuyamıyorda
harley Olric11 ne zaman rahatladınız bizimki 6gün sonra 6 aylık oluyor uyku gerilemesi var sanırım uyumuyor gözünü kapatıyor 1 dk sonra açıyor
MotherOfAlmila bireylul Biz 5 ay 1 haftalik olduk, mizmizligi devam ama uykuda allahtan gerileme vs olmadi.🤦🏾♀️
Olric11 harley 9 ay 28 günlük dibine kadar kolik arkadaşım bu ayda gaz olurmu diyen doktoralara ulturason çektirip önlerine koyuyorum
mombeto bireylul çok kötüydü ya o dönem 😭hayatım karardı falan olmuştum ben 😀 ama geçiyor zamanla da alışıyor insan emeklemeye başlayınca biraz daha iyi ama tabi o da zor. Her türlü zor biz bittik ama bünye alışıyor 😀
Annesiningozdesi bireylul 3 ay 20 gunlukken başladı bizde atak 😪 uykusuzluk falan değilde aç olduğu halde meme reddi yapması delirtiyor beni🥲 Erken başladı hiç te bitecek gibi değil 😑
Eymeninannesi21 bireylul biz 3 ay 27 günlük benimki 3. Ay atağı o zaman bir yenisi daha mı bekliyor beni bende sevinmiştim 3 gün kaldı diye bu posttan sonra üzüldüm şuan mama reddi huysuzluk uykusu aynı diyebiliriz ama uykuya dalarken güçlük çekiyor sadece uykuda mama veriyorum 3 saatte bir kesin uyur kısa kısa da olsa o ara hemen veriyorum en azından beslenme sıkıntısı çekmeyim diye..