Bende de ilk bir kaç ay kanama çoktu doktora gittim bir çizelge verdi yoğunluğu işaretlemek için sonrasında düzene girdi . Ama adet olmadan bir kaç gün önce lekelenme başlıyor . Ben normal kanamaya dönene kadar adetli gibi davranmıyorum . Birde 10 günden sonrası her halükarda özür sayılıyor . Namaz falan uluyorsanız başlamalısınız