Merhaba anneler normal doğumdan sonra dikişler için ilk doktor randevunuz ne zamandı
Kırkın çıkınca çağırıyorlar genelde normal sezeryan fark etmiyor
Bir hafta sonrasına çağırdı doktorum sezeryan oldum ben o zaman kontrole gittim