Aezgi ben onu duymadım ama başka bişi duydum. Yürümeyen bebeğin annesi 3 sefer cuma selasında eline bir mendil yada tülbent alıyor ve sallayarak salladım selaya, yolladım mevlaya, haftaya Cuma’ya bebeğim yürüsün diyor 😂😂😂😂ilk duyduğumda kahkaha atmıştım. Bebegın 3. Cuma günü yürüyeceği söyleniyor 😂