thebeautyqueen sütünü arttırmak için caylardan kullan istersen,sütüm az gelmeye başladı deyip bırakma sakın. Ben çocuklarımı hep mamayla büyüttüm,sütüm çok azdı ne yaptıysam artmadı,yağlanmadi,bebeği beslemedi.emmeyi bıraktılar 3.aylarinda. o yüzden lütfen ilk önce sütünü arttırmaya çalış. Bi bakarsın mamayi bırakır sadece emer😊