Elam34 Arkadaslar bi yardimci olur musunuz adetin bitiminde korumasiz iliski oldu yaklasik 10 gun önce. bugun pembe lekelenmem oldu yerlesme kanamasi olur mu bu kadar erken yasayan var mi acaba ben adete yakin olur diye biliyorum ama
Atess19 Elam34 bende de aynı sıkıntı var geçen hafta adet oldum bitti bu hafta 2 gün lekelenmem oldu 😔
Atess19 Elam34 benimde adetin bitiminde oldu 😔 benim oğlumda 2 aylık 😔 test yapıcam zaman geçsin die yapmıyorum 😔
Elam34 Atess19 ayy sizin baya küçükmüş insallah yoktur bisey varsa da nasip artik adet bitiminde yumurtlama olmaz heralde diye düşünüyorum 🙄
Elam34 Atess19 adet gununuz gecti mi erken gebelik testi mi yapacaksınız bana da haber verin sonucu merak ettim
Elam34 Merakligibi yapmayinya korkutmayın kizim icin 3ay gece gunduz denedik biz😀 bende polikistik var zor diye düşünüyorum ama bakalim bi 10-15 gune belli olur artik🙈
Elam34 minnosunannesi06 benim de kizimda aslinda adete bi iki gun kala olmustu ama şimdi boyle 15 gun kala leke olunca acaba boyle olan da var midir dedim teşekkür ederim