Kızlar merhaba buraya yeni katıldım 16 günlük bir bebeğim var ve doğuştan anal atrezi yani popo deliği kapalı doğdu ameliyatla kolostomj açıldı yani kalın bagirsagjnj dışarı aldılar karnının üzerine ve torba takildi kakasını ordan aliyorum belli bir kiloya geldiğinde 2.amwliyat olucak ama bunun için iyi kilo alması lazım emmiyorda sütümde yok aptamil mama kullanıyoruz tavsiye edebileceğiniz farklı şeyler varmi yada benim gibi sütü olmayan anneler nasıl beslediniz ?