Bebeğim 3 aylık .. innaılamz bunaltıcı sıcak var İstanbul’da . Bugun yine biraz iyi . Ama geceleri serin olıyor diye ince pijama ve üstüne tişörtlü zıbın giydiriyorum . Bu defa pijama ile bunalıyor gbi . Çorap giyilmeli mi bazen giydiriyorum bazen çıkarıyorum ama bebeğim kolik gaz sancısı cook çektik arada yine gazlanıyor acaba ayağından soğuk mu alıyo