Arkadaşlar merhaba 2 buçuk aylık bebeğim var idrar sayısında azalma var ve bugün bezinde pembe bir leke vardı. Huysuz değil idrar yolu enfeksiyonu tarzı birşeyde ağlardı ya da başka birşey olsa. Başınıza geldi mi ne olabilir, doktora bu saatten sonra gidemiyorum da