Habisoo34 https://resimyukle.io/r/jIyrYG4C8e https://resimyukle.io/r/HqAf5zRCnB Dün piknikteydik eşim bacağında fark etmiş bugünde yine görünce yara kabuğu sanıp almış biraz zorlayınca hâlâ kımıldıyo kene mi bu napmamız lazım hastaneye gidelim diyorum her zaman ki gibi yok ya yok ya diyip duruyo başına gelen varsa bakabilir mi kene mi
Gamzeburkan Habisoo34 keneye çok benziyor büyük ihtimalle kene hiç saniye bile beklemeyin sonra zamanı geriye alamazsınız nasıl yok diyor esiniz bebeğinin hayatı söz konusu 🤦♀️
Mlke301020 Habisoo34 hastaneye gidin keneyide götürün kan tahlili veriliyor , kan tahlili bir kaç defa tekrarlanıyor ve kene ankaraya falan gönderiliyor diye biliyorum zehirli olma ihtimaline karşı
Gamzeburkan Habisoo34 Ayy bian bebek sandım anladım ama kendisi içinde çok tehlikeli hemen gitmeye ikna et canım geçmiş olsun
Gonci Habisoo34 2 yıl önce aynı durumu yaşadım. İstanbul gibi bir yerde bacağıma yapışmıştı. Eve geldim ben sandım ama orda ben yoktu eminim elimle tırmağımla çıkardım düştü yere canlıydı dedim kene çok korktum. Cımbızla poşete koyduk hemen acile gittim kan verdim neyseki sonuçlar temizdi. Bene gidin yine de bir acile içiniz rahat etsin
Habisoo34 Gonci Arabayı bekliyoruz gidicez hemen . Ya gittiğimiz mekan ücretli piknik alanıydı Beykoz’da bi yer hiç aklıma gelmezdi kene felan bebeğimi şortla gezdirdim hep😪
Gonci Habisoo34 bende istanbul yıldız korusunda oldu göletlerin oldugu yerlerde çok oluyormus galiba ilaçlanıyor diyorlardı uzun pantolon giymeme ragmen geldi buldu valla
Habisoo34 Herkese teşekkürler gittik kan aldılar keneyi de götürdük ama gerek yok dedi doktor emmeye başlamamış ama kanda enfeksiyon felan varsa çıkar dedi ,kan sonucunu bekleyemedik yarın gidip alıcaz