benanerva Bende aşı oldum 13 gün önce ama kızım daha öncesinde az emmeye başlamıştı. Korkuyordum aslında aşı olmaya, kontrolde çocuk doktoruna sordum bebeği, emmeyi etkiler mi diye. Doktorumuz aşı ağız yoluyla geçmez, geçseydi bize de ağızdan veririrlerdi, ayrıca bebeğe geçse bile mide asidi aşıyı öldürür vücutta barınmaz dedi. 13 gündür bizde değişen bişey yok rutinimiz devam ediyor. Korkmayın aksine aşı olmanız daha faydalı