cutecute1 çok geçmiş olsun bende şu an oğlumla hastanede yatıyoruz önce oğlum un covid olduğunu öğrendim cuma günü gece 4 te geldik acile sebebi sürekli ağlıyordu mama yemedi süt içmedi huzursuz mutsuz , allahım geçirdiğim en acı geceydi o gece , covid olduğu anlaşılana kadar ne tahliller yaptılar 😔 canımdan can gitti . Şimdi daha iyi şükür bende pozitif çıktım ama iyiyim . Rabbim tüm bebekleri korusun