Meltemm__ 6 aylık bebeğim formul mama kullanıyor. Ama son bir kaç gündür neredeyse hiç içiremiyorum. Ek gıda yiyor ama malesef ki mamasını içmiyor zar zor 5 saat sonra falan 60cc içiyor. Mamasını beğenmiyordur dedim değiştirdim ama yine aynıı ..