birkizannesi_ Ben varım ya. Doğumdan sonra günü gününe adet olurdum. Kovidden sonra ya geç oluyorum ya erken.
Zeynepbaylan birkizannesi_ bende doğumdan sonra hep düzenli oldum covid geçirdik bayramda ama hala olmadım 🤦♀️sevindim tek olmadığıma😊
Birprensinhikayesi Ben ilk doz aşı olmştum regl olduğumu farketmemştm bile 2.doz aşımı olduktan sonrada 1 hafta geciyor hala olmadm bilmiyorum ilgisi var mı
Zeynepbaylan Birprensinhikayesi aşıdan sonra olabilirmiş diyorlar da ben aşı olmadım 1 ay önce covid geçirdim onunla alakalı mı bende bilmiyorum