Doktor tavsiyesiyle 5. Ayda ek gıdaya başladım. Yoğurt meyve sebze çorbası veriyorum tadımlıkta değil çorbayı bir öğün olarak veriyorum zamanla ne kadar içebildiğini anladım ona göre kaseyi ayarlıyorum. Meyve de yarım kahve fincanı veriyorum iki mama arasında ara öğün olarak. Yoğurtta iki mama arasında veriyorum. Patates havuç kabak çorbasıyla başladık ilk 10 gün sebze çorbası verdim 3 gün aynı çorbayı içirdim sorun olmadı sonra yayla çorbası sonrada tarhana çorbası verdim gayet güzel içiyor. Bu arada sütüm gelmiyordu mamayla besleniyordu şuan 6 aylık olduk toparlandı çok şükür bağırsakalrıda düzene girdi hep kabız olurdu denemediğim mama kalmadı bunların hepsi doktor tavsiyesi herkes tadımlık veriyormuş ama başka bir yerde yazmıştım resmen linç yemiştim 😂