Kızlar bebeğim 17 günlük oldu bugün. 9 gün yoğun bakımda kaldık. İlk 6 gün doğum esnasında kanalda sıkıştığı için bütün pis kanımı yutmuştu midesine boru indirdiler temizlemeye çalıştılar. Taburcu olduktan sonra kontrole gittik bu kez de kan değerleri yüksek çıktı sarılığı yine yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı 3 gün boyunca . Şimdi evdeyiz sütüm var ama doymuyor yatırıyorum hemen uyanıyor. Mamaya da başladık önce emziriyorum sonra bazen 30 CC bazen de 60 CC mama veriyorum. Hiç aç bırakmıyorm ne gece ne gündüz ama hala gözleri sapsarı dudak burun çevresi sapsarı napicagimi şaşırdım. Yarın kontrolü var yine yatış vericekler diye ödüm kopuyor😟. Siz neler yaptınız?? Uzun oldu kusura bakmayın 💜