Arkadaşlar bu süt izni nasıl oluyor.ben eşimin idareci oldgu okula tayin istedim 18 saate 5 gün 5 saat okula bulunman gerek arada boşluğun olur diyor süt izninden bahsetmiyor.ne şekilde kullanabilirim ne gibi talepte bulunabilirim bana faydası ne şekilde olur