ZeynepEcrin 4 Ay önce doğum yaptım yeni adet oldum kanamam çok fazla normal mi bu durum sizlerin çok oldu mu
1kelebek1panda ZeynepEcrin benim de fazlaydı bende sen gibi korkmuştum ama benim doğumdan sonra tam gelmememişti temizlendi da içimiz
ZeynepEcrin Ensarmomy doktorum gel muayene edelim dedi şehir dışındayım Napicam bilmiyorum ciddi anlamda fazla geliyor😔😒
Momdady2021 ZeynepEcrin doğumdan sonra 2. Ayda oldum regl aşırı fazlaydı çok korktum 2 gün sonra azaldı şimdi ikinci regl i oluyorum bunda da 2 gün aşırı çok geldi sonra az
Ylcmelis senamiray Evt malesef 🤷🏻 ondan kaynaklıda olabiliyormuş hamileyken 3ay kullandm kan ilacı ama malum doğumda kan harcanıo ondn sonra henüz kan tahlili yaptırmadm bebeğimi yrn sağlık ocağına götürcem o zaman bende bi kan aldırmayı düşünüyorum
Deterjanhanim ZeynepEcrin 13 ay sonra oldum benimde kanamam fazlaydı. Ve daha uzun sürdü gün olarak hala da öyle. Sezeryan yaptım bu arada