Ndrg-12 Her şeye ama her şeye ağlıyor. Oturuyor ağlıyor kalkıyor ağlıyor ayağa kalkmak istiyor destekliyorum kalkıp ağlıyor yemek mama yerken ağlıyor. Yani sürekli mız mız 😵💫 uykuya geçerken etini koparmış gibi ağlıyor. Siz de böyle misiniz?
Drykrm Ndrg-12 bu ayda atak dönemi oluyor, ona denk gelmiş olabilirsiniz. 8 ay 10 günlüğüz, bir haftadır atak dönemde, takvim 20 gün daha gösteriyor 🤪
Prenssmusta Ndrg-12 bizde 8 ay 5günlüğüz,bu zamana kadar olan bütün düzenimiz alt üst oldu.uykular değişti,memeyi emmiyor 10gündür,mamayı da öyle zar zor içiyor,bizde atak zamanındaydız,hiç bitmedi bu atak zamanları 😢
Gozde_alparslan Ndrg-12 sekizinci ayda aynısını yaşadık şuan kız kardeşmin bebeği bizde oda sekiz aylık sabahtan bir dakika susmadı sebebsizce ağlıyor 🥺
Ahmet16 7 ay 15 gün Asla ağlak olmayan oğlum şu 2 haftadır ağlamayı öğrendi resmen dediğiniz şekil ..
Prenssmusta Ndrg-12 evet alttan 2dişimiz çıktı 1ay oldu.sizin henüz patlamadıysa o da zorluyordur .ama bu meme reddi çok zorluyor şimdi beni.siz meme emiyomusunuz peki?sizde böyle reddetme fln oldu mu?
Ndrg-12 Prenssmusta benim kızım emmiyor gebelik durumu var bende emmek istemedi zaten normalde de çok emmiyordu. Gece uyandıkça emzik veriyorum