Hanımlar doğum yapalı 27 gün oldu.Aşırı bi kanamam olmadı.20 günden sonra leke şeklinde geldi yeşil gibi böyle ama ciddi kokuyor sanki altımda fare ölüsü var özür diliyerek söylüyorum bir damla bile gelse acayip burnuma burnuma kokuyor bakımımı yapıyorum pedimi gün içinde değiştiriyorum ama her geldiğinde tekrar aynı koku midem bulanıyor artık.Buna bi çözüm var mı acabaaa ?