Neleroluyorhayatta1 Kizlar bugun 40 im ama bazilarina gore 40. Gun ya da ertesine vs. Regl oluyormuşuz sizde nasil oldu
Drykrm Neleroluyorhayatta1 doktor mu söyledi bu bilgiyi? 8 aylık bebeğim var daha olmadım, normal dendi. Emziren annelerde uzayabiliyormuş.
Yamac18 Olanlar nasıldı ilk regliniz ? 43. Gün benim iç çamaşırında çok az kan gördüm devamında hiç gelmedi ,o adet kanaması mıydı anlamadım şu an 71 günlük bebeğim @irva @Skbn01 @asyakusunannesii
irva Yamac18 Yoğundu canım ilk.Ondan sonra bir ay normalse diğer ay yoğun.Dengesiz geliyor yani.Ama her ay düzenli oluyorum.
asyakusunannesii Yamac18 38. GÜN olduğum adet kanaması normaldi ne çok diyebilirim ne de az. 2 ay 25 günlükken olduğum adetimde kanamam leke şeklinde azar azar geldi ve rengi siyahtı baya koyu kahverengi yani 4.5 gün sürdü