Tgbfth Mihrimahimmmm Bünyeden bünyeye değişiklik gösterebilir canım,bizim daha önceki aşılarımızda da olmamıştı ateş 6.ayda da olmadı çok şükür 🤗
Gkceemr Mihrimahimmmm arkadaşım yaptırdı 4 tane iğne yapmışlar ateşi çıktı dedi bebekden bebeğe değişiyor ama dikkat etmekte fayda var ☺️
seldaselda28 SieisteineMutter her bebek bir değil bizde yapti ama surup vermedim 38.7 oldu o zaman verdim 4 saatte bir düşene kadar.
Hnfavcl Mihrimahimmmm bizim öncekilerde ateş olmamıştı ama 6. Ayda ateşlendi. 38.6 olmuştu calpol vermiştim