Oğlum 4 aylıkken meme reddi sebebiyle emmeyi bıraktı ve mamaya geçtik tamamen. Öncesinde de 1.ay itibariyle mama+meme şeklinde gidiyorduk. 1.ay sonunda sütüm çok tazyikli olduğu için meme reddi başladı ve önünü alamadık ne yazık ki. Bir süre sağdım ama giderek sütün azaldı. Bir çok şey denedim ama sütüm eskisi gibi bol olmadı ve oğlumda zaten savaştığı memeden iyice uzaktaştı. Artık meme vereceğim sanıp kucağıma gelmemeye başlamıştı. Aldığım gibi ağlama krizine giriyordu.
Şimdi ise 9 aylık ve gidip gelip mememi açıyor. Ucunu ağzına alıp geri kaçıyor. Halen sıktığımda süt geliyor göğsümden. Birkaç kez emzirmeye çalıştım ama süt biberondaki gibi olmadığı için kaçtı yine.
Sizce bu kadar uzun süre emmemişken tekrar emebilir mi? Emerse sütüm çoğalır mı? Başına gelen varsa yardım etsin lütfen.