Kızlar ben manisadan gemliğe gelin olarak geldim. Yani burda yalnızım ve ailem manisada iki aylık bebeğim var ve bebeğim doğmadan önce kayınvalidem ile çok iyiydik fakat ben iyi olduğum için ben ona gittiğim için iyiymişiz çocuğum doğduğundan beri bir kere bile gelmedi annem doğumdan sonra 15 gün kalabildi benimle sonra döndü ben yalnız kaldım. Evet yalnız kalmak daha iyi olabilir ama bebeğim kolikti ve kayınvalidem her aradığında sanki bebeğmde başka hastalık varmış gibi iyi mi doyuyor mu bebek nasıl iyi deme diye sorup durdu. Sanki benim sütüm yokmuş da bebeğime yetemiyormuşum gibi kolik ağlamalarını hep süte bağladı. Neyse şimdi onun söylediği hiç bir şeyi takmıyorum aramıyorum bile ama istemsiz olarak bebeğime yetemiyormuşum gibi hissediyorum. Göğüslerim iki haftadır çok yumuşadılar ve şişmiyorlar kiminle konuşsam hep bunun daha iyi olduğunu yumuşak göğüste daha çok süt ve yağlı süt oldugunu söylüyor ama ben rahatlıyamıyorum. Oğlumda sadece beş dakika emiyor göğsümü bu ona yetiyormudur emdikten sonra aglama yok huzursuzluk yok sadece uykusu geldiğinde ağlıyor ama ben nasıl kendimi toparlıcam 😵💫😭😭😭 kendimi tutamayıp çok ağlıyorum sütüm gidicek korkuyorum 😭😭🥺🥺🥺🥺 uzun oldu hakkınızı helal edin.