Basina gelen var mi? bugun esimin kartinda 800 tllik pespese 2 islem yapildi.cookplus almis bir de 🙈
tatil icin otel ayirtirken bir kismini yatirmak icin kart numarasini vermisti,guvenlik kodunuda almislardi ben o an suphe duydum esim hala ondan degildir diyor 😑 baska nereden olacak ki.?
Simdi itiraz edecekmisiz bilmiyorum nasil sonuclanir basina gelen var mi? Karti kapattilar ama ben inanilmaz sinirlendim.Nasil bulunabilir ne yapilabilir ? Ne bicim insanlar bunlar baskalarinin kazancindan cala cirpa nereye gideceksin,boyle cezasizda kalsin istemiyorum