Merhaba, tecrübeli olanlardan yaşadıklarını, fikir sahibi olanlardan çok değerli fikrini rica edicem 😊 hele bide yurtdışında yaşayanlar anlatırsa minnettar olurum ☺️ Ben dış ticaret uzmanıyım rşimle birlikte ithalat-ihracat üzerine çalışıyoruz. Bugüne kadar birçok ülke gezdim iş sebebiyle hatta hamileyken bile birçok ülkeye gittim fakat oğlum doğduktan sonra ilk defa Salı günü yurtdışına çıkacağız. Düsseldorf, amsterdam, paris olmak üzere birkaç ülke ve şehir gezip toplantılarımızı gerçekleştireceğiz fakat ben çok telaşlıyım 😅 bu çocuk ne yiyecek ? Blender nasıl götürücem?(hala püre yiyor pütürlü yiyemiyor), kavanoz mama götürmesem de orada çok çeşit varmış alsam, marketten meyve sebze alsam püre yapsam ? Yoğurtda var sonuçta onuda yedirsem, e anne sütü alıyor zaten, restoranlarda bişey yediremeyeceğim için pek çok soru işareti var kafamda birazdan duman çıkacak kafamdan 😅 bez, ıslak mendilde 1-2 gün yetecek kadar alıp sonrasını oradan almayı düşünüyorum. Maksat bebekle çok yük taşımamak. Tecrübeli anneler, fikir sahibi olanlar, orada yaşayanlar lütfen düşüncelerinizi paylaşın zira ben şuradan şuraya gidecek olsam 3 valiz götürüyorum aman oda lazım olur buda diyerek 🙄 şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻