Kızlar kızım emerek uyuyor ve 11 aylık aslında bu durumdan pek şikayetçi değilim aksine emzirmeyi çok seviyorum 🥰 ama 1-1,5 ay sonra işe başlayacağım ve gündüz uykularında sorun yaşamaması adına memede uyumayı bıraktırmalıyım bunun için bir uyku eğitimi koçu ile eğitime başlayacağım 1 hafta sonra. Ancak endişelerim var çok ağlar mı nasıl başaracağım gibi…. Kendime hiç güvenmiyorum istikrar konusunda😔 ağlarsa dayanamama konusunda vb… bir de dediler ki memede uyuyor çocuk maşallahı var balık etinde ama yemek yemesi de kötü değil eğer emerek uyumayı bırakırsa birden zayıflar böyle birşey olabilir mi? Memede uykuya dalma süresi maksimum 15 dakika zaten ki uyku eğitiminde de emzireceğim yada gündüz biberon ile sütünü içecek öyle uyutacağım her türlü emecek yada sütünü içecek yani. Tecrübe anneler bununla ilgili eğitim almış anneler yardımcı olursa sevinirim. Memede uyumayı bıraktırmam lazım ama bir yanımda istemsiz ve nedensiz bir üzüntü içinde.