birkucukyildiz Merhaba anneler,a101 de satılan Fantom CC3500 Cyclone elektrikli supurge kendisi veya etrafında kullanan var mı acaba? Nasıldır süpürge çekimi kullanımı önerir misiniz? Yardımcı olursanız sevinirim🙂
birkucukyildiz noluyoya ne kadar süredir kullanıyorsunuz acaba çekimi gittikce düşüyor mu kullanımı nasıl
noluyoya birkucukyildiz uyarsa daha iyi olur tabi ama borusunda değilde genelde aparatlarında süpürgenin kendi zarar görüyor malzeme olarak pek iyi değil
birkucukyildiz Vildan2334 aldım ama süpürge başlıklarını hiç sevmedim çok dandik ama çekim gücü çok iyi 👍
Vildan2334 birkucukyildiz he aldiniz 😂 evet evet başlıkları hem kötü hemde cok eski model hamileyken neler çektim ondan 🤦♀️