ErD sağlık sigortası çok iyi oluyor biz yaptırdık oğluma yıllık 1500 e yaptık senede 10 hakkı var ama kandır vs hiç bişey ödemiyosun eşimin abisi sigortacı o yaptı bize.çocuk doktoruna gelince kesinlikle liya hanım gözde hastanesinde çok çok çok iyi bi doktor burda arkadaşların önerisiyle gittim çok memnun kaldım