anuronat bnm de 40 im çıktıktan sonra başladı ağrılarım Bi gün acile gittin küçük kucuk taşlarim varmis ondan mis 2 aylık Bi ilaç verdi doktor onu kullanıyorm şimdi 2 ay sonra gel bakalım erimismi dedi daha 1 ay oldu ama ağrılarım çok sıklasti ve arttı sürekli parol ıciyorm yada serum yiyorm