0znur Doktora gittik 2 hafta önce uyuz dedi. Ama uyuza dair hiçbir belirtisi yok ağlama huzursuzluk. Annemler uyuz olduğu için gördüm yaralarını da böyle değil. Başka bir doktora da göstersem mi
Tdof26 0znur bizde de huzursuzluk ağlama hiç bi belirti yok ama uyuz ve benim annemlerde uyuzdu bebeğim ilk yaraları çıktığında annem uyuz böyle değil dedi bebeklerde büyükler aynı olmuyor