Aslancikli Bebegi kisin ek gidaya baslayacak olanlaaaaar 😄 hic dondurucuya biseylee koydunuz mu bebis icin .
Fero110 Aslancikli ben bahcemde yedistirdigim yesil kabaklardan koydum birde ilik suyu kaynattip koydum Prenses fasulyesi toplayıp koydum Taze domates konservesi yaptım Tarhana kuruttum Incir pestili yaptım
yaprak_34 Aslancikli ek gıdaya Aralık da başlayacak dolaba hiçbirşey koymadım artık kışın ne varsa onu yer .
Fero110 Aslancikli vallahi ben her sebzeden yediriyorum elimden geldiğince tek renk sebze kullanıyorum corbalarinda haftada borde karışık sebze yapıyorum