Bende 41 gün oldu doğum yapalı hamilelikte 30 kilo aldım oğlumdada kızımdada ama sanki oğlanda daha hızlı vermiştim şimdi 20 kg fazlam var eğer bir ay daha gitmezse bu kilolar bende bi hal çaresine bakacağım eşim laf çarpıtıyo off kalçana vak falan şaka yapıyo biliyorum oğlumdada böyleydi ama insan veremeyeceğim bu kiloları galıba diye düşünüp üzülüyor valla pantolonlarım hepsi 34 beden şimdiyse 70 kiloyum 50 kiloya düşmem lazm acilen 🥺