Merhaba herkese
bebeğim 11 aylık. Bu zamana kadar uykuları hep bölük bölük. Bazı aylar saat başı hatta yarım saat bazı aylar 2 saatte bir uyanıyor. Çook nadir 3 saat uyuyor. Aslında uykuya geçişi kolay uyuturken destekli de olsa sıkıntı yaşamıyorum ama böyle uyanınca yoruyor. Ohh uyudu diyip rahatlayamıyorum resmen. Doktorumuz papatya çayı ver dedi. Kullanıp bu tarz bi uyku düzeninde faydasını gören var mı ? Teşekkürler