Bebeğim 2 aylık oldu 3 Mayıs’ta aşıları vardı yapıldı ama bebeğim o günden beri çok huysuz ağlıyor sürekli kucak istiyor hasta olmuş öksürüyor burnu akıyor uykuda boğulacak gibi oluyor burnunu okyanus suyuyla açıyorum ama gene öyle keşke aşı yapmasaydım hep o aşılardan sonra öyle oldu sizinde 2 aylık aşılarınızda böyle oldu mu ve kaç günde geçti huzursuzluğu