Mnlannesi ben nerdeysw doğduğundan beri hep mama verdim. Uyanmazdı bile yani bütün gün uyurdu. Aslında uyuması lazım hem de nerdeyse bütün gün. Kundak beyaz gürültü pış pış kucakta hafif salıntı ya da direk kucakta uyutmayı denediniz mi? Ben ilk zamanlar öyle yaptım sıkıntı yaşadığımda. Korkmayın hemen alılmıyorlar 2 aydan sonra bıraktım kendi kendine çok güzel uyuyo şu an 4 aylık.