Kızım 50 günlük doğum sonrası yaşadığım birtakım sıkıntılar nedeniyle psikiyatriste gittim yazdığı ilacı kadın doğum doktorum asla kullanmamı tavsiye etmedi bende cesaret edip kullanamadım. Ama psikiyatrist bu ilacı sadece hamileler ve emziren annelere yazdığını hiçbir sıkıntı olmayacağını söylemişti.