Feryaa içinizi ferah tutun benim hamileliğim başından sonuna kadar çok köyüydü iğne ve ilaçlarla 9 ay geçirdim 2 kere kanamam oldu doğumdan önce 1 hafta hastanede yattım nasip eden allah her şekilde nasip ediyor sadece hayırlısı ile allahtan isteyin hiç üzülüp strese girmeyin herşey olacağına varıyor..